RosterElf: Łatwe w użyciu narzędzie do zarządzania personelem
RosterElf to oprogramowanie oparte na chmurze, które ma na celu uproszczenie tworzenia grafików i zarządzania personelem dla właścicieli firm. Przyjazny użytkownikowi interfejs programu oraz intuicyjny design ułatwiają planowanie i monitorowanie obecności pracowników. RosterElf oferuje również aplikację Time Clock, która umożliwia pracownikom zalogowanie i wylogowanie się za pomocą smartfonów.
Menadżerowie mogą dodawać, usuwać i aktualizować zmiany i grafiki w dowolnym miejscu, przeglądać i zatwierdzać prośby o zamianę zmian i urlopy, dodawać, usuwać i aktualizować informacje o pracownikach oraz przeglądać aktualizacje dotyczące dostępności pracowników. Mogą również dzwonić i wysyłać wiadomości bezpośrednio z aplikacji, przeglądać na żywo zapisy dotyczące logowania i wylogowania się pracowników oraz śledzić trendy w swojej firmie, w tym godziny pracy, średnią stawkę płacy i koszty zatrudnienia.
Pracownicy mogą przeglądać wszystkie przyszłe zmiany w prostym widoku kalendarza, prosić o zamianę zmian, składać wnioski o urlop, aktualizować swoją dostępność do pracy oraz logować się i wylogowywać z zmian za pomocą GPS Time Clock.
RosterElf jest używany przez tysiące firm na całym świecie do zarządzania grafikami pracowników, czasem pracy i obecnością oraz wypłatami. Program oferuje darmowy 30-dniowy okres próbny, co ułatwia właścicielom firm przetestowanie jego funkcji.